הדברה בצפון

הדברה בצפוןהדברה בצפון – הסודות להדברה נכונה ומוצלחת

חומרי הדברה מתאימים

בכל ביצוע הדברה, בין אם מדובר על הדברה בצפון או בדרום, חשוב לבדוק באלו חומרים מתכנן המדביר להשתמש. חומרי הדברה נחשבים למסוכנים עקב הרעילות המצויה בהם. חומרי הרעל עלולים להיות מסוכנים לחולים במחלות נשימה שונות, לקשישים וילדים קטנים. מאחר וכמעט בכל בית מצויה אחת מאוכלוסיות הסיכון, ראוי לברר עם המדביר את מידת הרעילות של החומרים בהם השתמש. בתום ההדברה צריך לקבל מהמדביר הוראות מדויקות לגבי מתאים ונכון לחזור לתוך הבית.

סוגי חרקים

הדברה בצפון מצריכה התחשבות באוכלוסיית החרקים הייחודית לאזור הצפון. באזור הצפון חיים בעלי חיים שונים ונדירים המשתייכים רק לאזור הצפון בארץ. סוגי קרפדות וציפורים הנמצאות בסכנת הכחדה צריכות לשגשג רק באזור. עקב כך, ההדברה צריכה להתאים במיוחד לחרקים שמעוניינים להדביר. שאר החרקים אמורים להמשיך ולחיות באזור עקב נדירותם, אך החרקים שמעוניינים להדביר צריכים להיעלם מהאזור לאחר ביצוע ההדברה.

שטח ההדברה

הדברה בצפון טומנת בחובה אפשרויות טופוגרפיות רבות. מצד אחד, ישנם הרים גבוהים ותלולים אשר בתים בהם זקוקים להדברה. מהצד השני, גם עמקים וגאיות לא חסרים בצפון, כך שהטופוגרפיה יכולה להיות שונה לחלוטין ובמרחק של קילומטרים בודדים. חומרי ההדברה לא שונים בין הדברה בהר להדברה בעמק, אך מבחינת נוחות המדביר ויעילות הכנתו רצוי להזכיר את התנאים הטופוגרפיים הנכונים להדברה ומשפיעים על תנאיה.

מחפשים הדברה בצפון שמותאמת בשבילכם? חייגו לאבי המדביר 054-4386025


מידע נוסף שיכול לעניין אותך

Call Now Button