הדברה ברמת ישי

הדברה ברמת ישיאבי המדביר יגיע גם לרמת ישי כדי לעשות הגברה לבתים, לחצרות ולסביבה כי הדברה ברמת ישי חשובה כדי להמשיך ולחיות ברמת חיים נוחה ונעימה

הדברה ברמת ישי – הדברה ירוקה

רמת ישי היא מועצה מקומית השוכנת בצפון עמק יזרעאל סמוך לטבעון. הדברה ברמת ישי יכולה להתבצע בגוון שיטות, השיטה הבולטת והמובילה כיום היא הדברה ירוקה התואמת את רוח התקופה הנוכחית אשר תומכת בשימוש בחומרים לא מזהמים, טבעיים וידידותיים לסביבה.

מהי הדברה ירוקה?

הדברה ברמת ישי בשיטה ירוקה היא הדברה אשר משמידה את המזיקים, שומרת על הסביבה של בני האדם ומגינה עליהם. ישנו מאמץ לצמצם את הנזקים המשניים של ההדברה הקלאסית למינימום האפשרי. הדברה ירוקה היא הדברה ללא כימיקלים המתבססת על שימוש בחומרים טבעיים ונעזרת בהבנת תהליכים שמתרחשים בטבע.

הדברה ברמת ישי – עקרונות יסוד בהדברה ירוקה

 מספר עקרונות חשובים ומשמעותיים בהדברה ירוקה:

1. מניעה – הבנה כי לפני שמגיעים לצורך בהדברה ניתן למנוע את העניין ע”י שמירה על ניקיון בבתים ובחצרות, אטימה של מיכלי  ומוצרי מזון, סילוק מפגעים סביבתיים (כמו מים עומדים), כל אלו ועוד יסייעו בכך שלא יהיה תורך בהרחקת מזיקים.

2. הרחקה – פירוש נוסף של הדברה ירוקה ברמת ישי היא לנסות ולהרחיק ע”י רשתות, מתקנים להרחקת יונים, מלכודות למזיקים וכדומה. את המזיקים למיניהם כדי להימנע מהדברה בכלל.

הדברה ביולוגית – ממשפחת ההדברה הירוקה, פירושה להשתמש באויבים הטבעיים של החרקים על מנת להילחם בהם. כיום נעשה בהדברה זו שימוש נרחב כי היא התגלתה כיעילה ביותר.

3. שימוש בחומרי הדברה ייעודיים – שימוש בחומרים שמותאמים בדיוק לסוג המזיקים שאותם אנו רוצים להדביר וכך נמנע השימוש בהדברה כללית שלעיתים גורמת נשק רב.

4. מינונים מינימאליים – הדברה ברמת ישי, כשנעשית השיטה הירוקה, עושה שימוש מינימאלי בחומרי ההדברה ובכך מקטינה נזקים של ההדברה.

5. חומרי הדברה מתפרקים –  הדברה ירוקה עושה לעיתים שימוש בחומרים רעילים אך הם פוגעים במטרות שלהם בצורה מדויקת, אך מתפרקים ביעילות ומאבדים מהרעילות שלהם ובכך אינם מזיקים לאורך זמן.

 אבי המדביר 054-4386025,  מומחה גם בהדברה ירוקה!


מידע נוסף שיכול לעניין אותך

Call Now Button