הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביבהדברה בתל אביב היא תנאי בסיסי לכל מכירה או השכרה של דירה בעיר. תנאי החום והלחות הקשים של תל אביב אומנם מקשים על החיים בעיר, אך נראה שלצעירים ולתושבים החום אינו מפריע כלל. הנהירה אל תל אביב נמשכת עם כל יום שעובר, וכל יום מביא איתו דיירים חדשים אשר נכנסים לדירות חדשות מבחינתם אך ישנות במציאות. תנאי האקלים החמים והלחים בשילוב עם צנרת ישנה ובעיות של נזילות הובילו להתפתחות אוכלוסיית חרקים מרשימה בעיר ללא הפסקה. מאחר והחרקים התרבו והפכו לתושבי קבע, גם הדברה בתל אביב הפכה להיות חלק ברור באווירת העיר ולא מומלץ לשכור דירה בלי לוודא אם היא עברה הדברה לאחרונה.

הדברה בתל אביב – כל שיטות ההדברה האפשריות בעיר

הדברה כימית

הדברה בתל אביב לרוב תיעשה בשיטה הכימית. מאחר ודירות רבות הן שכורות למשכיר אין רצון להשקיע בהדברה יקרה יותר. הדברה כימית נחשבת לסוג ההדברה הזול ביותר, מה שמתאים לבעלי דירה שרוצים לבצע הדברה בתל אביב ולהשכיר אותה בלא הוצאות מנופחות. בהדברה כימית המדביר נכנס לדירה ומרסס בכל פינה חומרים כימיים רעילים. החומרים אינם רעילים לאדם בכמויות אלו, אך עדיין לאחר כל הדברה יש לאוורר את הבית ולצאת ממנו למספר שעות, תלוי באלו חומרים מדובר.

הדברה ירוקה

הדברה ירוקה מתחילה להתפשט ולכבוש את התחום של הדברה בתל אביב. הדברה ירוקה אינה מערבת חומרים רעילים לאדם ומשתמשת רק בחומרים שאינם מזיקים לסביבה. את ההדברה צריך לבצע מדביר מוסמך המתעסק עם חומרי הדברה רעילים, אך אחרי סיום הדברה ירוקה אפשר להיכנס מיד לבית ואין צורך בעזיבה או אוורור של מספר שעות.

הדברה אלקטרונית

בהדברה זו מתקינים ברחבי הבית מכשירים אלקטרוניים הפולטים גלי קול שדוחים את החרקים. מכשירים אלו הוכחו כיעילים גם נגד נוכחות של מכרסמים ולכן אנשים רבים המבצעים הדברה מעדיפים את ההדברה האלקטרונית. החיסרון העיקרי של השיטה הוא מחירה, הגבוה יחסית לשאר שיטות ההדברה המוצעות בשוק.
צריכים הדברה בתל אביב? חייגו עוד היום אל אבי המדביר: 054-4386025 ולא תצטערו!


מידע נוסף שיכול לעניין אותך

Call Now Button