הדברה

 הדברההדברה- כדי להציל חיים

 הדברה נחשבת לאחד מצעדי החובה אותם יש לנקוט כאשר רואים מכרסמים באזור. כך סתם, ביום רגיל בשבוע, אתם מטיילים לכם בשכונה. השמש זורחת, הציפורים מצייצות והילד רגוע בעגלה, מה יכול להיות טוב יותר? פתאום אתם קולטים תנועה קלה בזווית העין. אתם פוטרים אותה במחשבה שזה חתלתול קטן  או הכלב של השכנים. בלי לשים לב, מתחת לרגליים מתחילה לרוץ לה חיה שעירה, עם זנב חלק וארוך, שלא דומה לשום דבר חמוד שדמיינתם. נעים להכיר, הרגע פגשתם חולדה. אם אתם לא יודעים למה הדברה היא הצעד הראשון שעליכם לנקוט, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

הדברה – צעד מציל חיים

הידבקות במחלות

מכרסמים אינם חרקים קטנים. אולי מתיקנים וזבובים ניתן להתעלם ולחיות בשלווה בצורה כלשהי, על מכרסמים פשוט אסור לעבור לסדר היום. חרקים הם מפגע אסתטי לא נעים, אך לא מזיק במיוחד. לעומתם, מכרסמים מכל הסוגים עלולים להיות נשאים של מחלות שונות ומשונות. אחת המחלות הקטלניות ביותר שמוכרת לאדם המודרני היא הכלבת. ניתן להידבק בה על ידי נשיכה פשוטה של מכרסם מצוי בבית או ברחוב. אם הננשך לא זוכה לזריקות נגד ביממה הקרובה, הוא יסיים את חייו בלא אפשרות חנינה אחרת. סכנת חיים זו הטמונה במכרסמים, הובילה לכך שביצוע הדברה הוא פתרון חיוני למניעת הסתובבות של מחלות בבתים וברחובות.

תוקפנות

בניגוד לעכברים, עכברושים אינה חיה ביישנית ופחדנית כלל. העכברושים מסוגלים להיצמד לכל אדם בו הם רואים מקור פוטנציאלי למזון או לאספקה וגישה אליו. אך לא רק מזון יכול לעורר את התוקפנות של העכברושים. מכרסמים אלו מסוגלים לתקוף בני אדם שנראים להם חסרי ישע ושאינם מסוגלים להגיב בהתאם למתקפה ולהשיב להם מלחמה. מסיבה זו, בתים בהם יש קשישים או תינוקות שאינם מסוגלים להגן על עצמם זקוקים לבצע הדברה לא רק כהמלצה אלא כמניעת מתקפה אפשרית של מכרסמים אכזריים אלו בשטח הבית. הדברה נכונה תסלק את האוכלוסייה המאיימת של המכרסמים ותמנע פגיעה בתושבי הבית.

צריכים הדברה שתעניק לכם בטחון ושלווה צלצלו לאבי המדביר.


מידע נוסף שיכול לעניין אותך

Call Now Button