לוכד נחשים

לוכד נחשיםלוכד נחשים – השאירו את העבודה למקצוענים

לוכד נחשים מקצועי יוכל לעזור לכם במצב בו אתם לא מסוגלים לעזור לעצמכם. מצב זה קורה אם תגיעו הביתה מהעבודה עייפים, כאשר אתם יודעים כי כל עבודות הבית עדיין מחכות לכם. הררי כביסה ליד המכונה, דלי השטיפה כבר מחכה על הרצפה המאובקת ואתם רעבים אחרי יום שלם וצריכים להכין ארוחת ערב שתשביע אתכם אך לא תהיה קשה  להכנה. בין כל אלה אתם אפילו לא מספיקים להעיף מבל לעבר ארון הבגדים שלכם. אם במקרה נותר לכם מעט זמן, תנסו לפתוח אותו כדי למדוד את החולצה החדשה שקניתם שבוע שעבר. אם כשתושיטו את היד פנימה תשמעו רעש מוזר, כמו לחשוש קל, כדאי להעיף מבט לתוך הארון. אם אתם רואים זנב נעלם בין החולצות והמכנסיים, כנראה שזכיתם לביקור של נחש. במקום להיות משותקים, הזמינו מיד לוכד נחשים והניחו לו לקחת את האחריות על האירוע.

לוכד נחשים – דרכי עבודה

פינוי האזור

אם אכן ראיתם את הנחש בארון הבגדים או בין המדפים אצלכם בחדר, זהו בדיוק הזמן להתחיל בפינוי מהיר אך זהיר של כל הדברים המצויים בתוך מקומות אלו. לאחר הפינוי תוכלו להסתכל על הנחש ולהבין כיצד ניתן ללכוד אותו במהירות. את מלאכת הפינוי אסור לעשות לבד, מאחר והנחש עלול להיות ארסי ולהכיש אתכם אם תנהגו בחוסר זהירות. הניחו ללוכד הנחשים לעשות את העבודה עבורכם ותוכלו להימנע מסיכונים מיותרים.

אמצעי לכידה

לרוב יגיע הלוכד עם מוט ארוך אשר בסופו ישנו וו הניתן לסגירה ולפתיחה על פי רצון המחזיק. כך ניתן לסגור אותו על ראשו של הנחש ולמנוע אפשרות של הכשה. לכם ואפילו ללוכד מוסמך אסור להרוג את הנחש שנכנס אליכם הביתה, מאחר ומדובר על חיה המוגנת בחוק. מסיבה זו יביא איתו הלוכד מוט אשר מאפשר תפיסה של הנחש בעודו בחיים, וכלוב גדול בו הוא יוכל לכלוא את הנחש עד לשחרורו. את השחרור עצמו מבצעים בחיק הטבע, הרחק ממקום יישוב או מגורים של בני אדם. כך הנחש חוזר לסביבתו הטבעית ובני האדם אינם נמצאים בסיכון.


מידע נוסף שיכול לעניין אותך

Call Now Button