הדברה אלקטרונית

 הדברה אלקטרוניתהדברה שתמנע מכם צרות

הדברה היא הסימן המבשר של הקיץ. אתם יכולים לשכוח מפריחת השקדייה או מעזיבת הנחליאלי את ארצנו. אם אתם רוצים לדעת באמת מתי הקיץ מתקרב, בדקו אצל השכנים איזו הדברה הם הזמינו השנה ומתי היא מגיעה. כך תוכלו לדעת בוודאות שהקיץ הגיע ואתם צריכים להתכונן כראוי. ההכנות כוללות הזמנה של הדברה אליכם הביתה, נגד כל סוגי החרקים, המכרסמים והמעופפים שקיימים. הרי כולנו מעוניינים להימנע ממפגשים מיותרים עם יצורים בעלי מחושים או שפמים רוטטים, אך לעיתים אנו עלולים להזניח את שביכולתנו לעשות כדי למנוע זאת. השנה אל תתעצלו והזמינו הדברה עוד לפני גל חום הראשון שיוציא את כל המזיקים מחוריהם מומלץ לטיפול מניעה הדברה אלקטרונית.

הדברה – השיטות בהן תוכלו להשתמש

הדברה אלקטרונית לחץ

שיטת ההדברה החדישה ביותר הקיימת כיום בתחום. מדביר מקצועי יגיע אליכם הביתה ויכסה את קירות החדרים במכשירים חשמליים המשדרים גלי קול בתדר שאותו שומעים רק המזיקים. אתם תוכלו להמשיך לחיות כרגיל, אך עבור המזיקים יהיה מדובר ברעש בלתי נסבל והם יעזבו את האזור כמה שיותר מהר. אתם תרוויחו בית נקי מחרקים וממכרסמים ומחיים איכותיים ושקטים במיוחד.

הדברה כימית

סוג ההדברה המקובל ביותר בישראל. רוב האנשים שמעוניינים בהזמנת הדברה מתקשרים אל המדביר אותו הם מכירים ומזמינים אותו אליהם הביתה לביצוע העבודה. המדביר מגיע עם תכשירי הריסוס אותם הוא מכין מראש בית ורסס לכל אורך הקירות, התקרה והחדרים. בשלב זה יתחילו חומרי הריסוס להשפיע כך שתמצאו את כל החרקים שהתרוצצו חופשיים אצלכם בבית שוכבי על הגב. לאחר ניקיון ראשוני החומרים אמורים להמשיך לפעול ולקטול כל חרק שרק נכנס אל הרדיוס בו הם פועלים.

הדברה ביתית

ישנם אנשים שלא מעוניינים להזמין מדביר מקצועי. הם הולכים לחנות הקרובה, קונים אמצעי ריסוס ביתי ומקווים לטוב. שיטה זו יכולה להיות יעילה במקרים נקודתיים, כאשר מדובר על תיקן אחד או שניים. כאשר מדובר על נחיל נמלים או מכרסם קטן, לא תוכלו להסתפק באמצעי הריסוס הללו ותהיו חייבים להזמין מדביר מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה.


מידע נוסף שיכול לעניין אותך

Call Now Button